Exploring Europe

4 november 2016 - Ljubljana, Slovenië

Nou daar gaan we weer.. eigenlijk niet heeeel veel te vertellen deze week.
Ik heb eigenlijk best een rustige tijd achter de rug.. langzaamaan opgeknapt en eindelijk weer helemaal beter :-)

Afgelopen week was het natuurlijk Halloween dus elke dag was er een Halloween party hier, maar we zijn bij 2 geweest (best goed hé). Het eerste Halloween feestje was geen bal aan.. ik heb nog nooit zo'n slecht feestje mee gemaakt denk ik haha. Dus wij waren vrij snel thuis. Gelukkig was het voor die tijd wel erg gezellig met klasgenoten en vrienden :-D

28 oktober hebben wij spontaan een meiden avond gehad in ons appartementje met Aoife, Yasemen en Wilhelmina. Lekker filmpje gekeken en gegeten samen ennnn.... spontaan maar even een auto gehuurd en hotel geboekt om op zondag naar Venetië te gaan. Zaterdag konden wij de auto ophalen en zijn wij even naar BTC (winkelcentrum) gegaan en daar lekker gewandeld met z'n drieën. En toen op zondag ochtend vroeg naar Venetië vertrokken...

Onze eerste Roadtrip.. het was echt geweldig!!!! We hebben met de heenweg nog een tussenstop gemaakt in Trieste, net op de grens en dat was ook geweldig. Rond een uur of 5 waren we in Venetië en hebben wij een boottripje gedaan en zijn wij naar Saint Marco geweest. Lekker rustig aan gewandeld en gegeten en weer naar het hotel. De volgende ochtend zijn wij weer vroeg op pad gegaan en hebben wij veel van Venetië kunnen zien! Allemaal leuke kleine straatjes.. :-) Veel lol gehad daar gelukkig.

De terugweg duurde voor ons gevoel langer, maar dat kwam door onze lange dag natuurlijk! Toen we eenmaal thuis waren even opgefrist en door naar het tweede Halloween feestje. Wat een geweldige nacht was dat zeg!! Ik heb vorig weekend echt genoten en de hele week de tijd gehad om lekker uit te rusten.

Ik was trouwens best even trots op mijzelf, want ik ben zelf naar Italië heen en terug gereden.. Mijlpaal :-)

Op naar de volgende Roadtrip <3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Well there we go again... this week I don't have alot to tell you guys. I had a pretty quiet week..

Last week it was Halloween ofcourse, so there was a party every night, but we went to two party's (pretty good right). The first Halloween party was horable.. I think I have never been at such a bad party as that one. So we were home pretty fast! Thankgod the time before was really nice with some classmates and friends at the dorms :-D

28 october we had a spontanious girlsnight at our place with Aoife, Yasemen and Wilhelmina. We watched a movie and had dinner together and...... we planed a spontanious Roadtrip to Venice. We just booked a hotel and rented a car. Saturday we picked up the car and we went to BTC and just had a nice walk there. And at sunday morning we left early to Venice..

Our first Roadtrip.. It was really awesome!!! We made a pittstop on the way to Venice in Triest, that's just on the border and that was also amazing. Arround 5 we were in Venice and did a boattrip and after that we went to Saint Marco. We just walked arround and had some dinner and than went back to the hotel. The next day we had more time in Venice and we left early so we saw alot. I really liked all the tiny streets and bridges everywhere.. :-) We had lots of fun!

The way back felt soooo much longer, but that was probably because of the long day we had! When we were back home, we just freshned ourself up and went to the second Halloween partyyy! What a great party was that and a great night!! I had a amazing weekend and had a whole week to look back on it.

And I was actually really proud of myself for driving to Italy and back by myself.. :-)